Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 20. Loka 2017 15:58

Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 3 viestiä ] 
 DeeZ hakemus 
Kirjoittaja Viesti

Viesti DeeZ hakemus
Nickit: Trickshot1,-DeeZ siinä oli nickit ja sit 9BAL-Guru
Klaaneissa joissa olen ollut niin 9BAL (oma) aapelin alottanu v.2006. FBS siittä syystä että oon kiinnostunu klaani toiminnasta, tasokas, suomalainen ja aktiivinen. Deez kiittää ja kumartaa!

18. Helmi 2011 20:42
Profiili

Viesti Re: DeeZ hakemus
"Twister Hakemus
joo elikkä 19v, vanhoja nikkejä on -Mössö-, Trickshot1. Pelikokemus jaahas.. paljon sitä on pelannu ja hyvin 4v tahkonnu kokemusta löytyy. Msn: ei ole GBF sen takia että asiaporukka ja aktiivinen."

"Vanha nick oli WBS-Meucci, Nyt joku on tehnyt feikin. tällä hetkellä ei nickiä. WBS on ollut ainoo klaanini, mutta tuntuu siltä että se on jo kuollu.. Aapelia oon pelannu yli 4 vuotta FBS sen takia, että mulla on kokemusta FBS:ään ja oon kiinnostunut klaanista. Tulin kunnolla pelaan en huviks hakeen."

Kuulostavat varmaan aikas tutuilta? Huoh...

18. Helmi 2011 20:51
Profiili

Viesti Re: DeeZ hakemus
jooh sul jo kaks aikasempaa hakemusta hylätty ei se nikin vaihto auta asiaa. lukkoon.

18. Helmi 2011 21:01
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi   [ 3 viestiä ]